Päätin aloittaa blogin, jotta saisin uutta puhtia laihdutukseeni. Olen laihduttanut jo monta vuotta pääsemättä mihinkää pysyvin tuloksiin. Olen painanut alimmillaan 57 kg ja se tuntui hyvältä, Nyt aion päästä vähintäänkin samoihin lukemiin. Minulla on ollut vaikeuksia pitää syömistäni normaalina. Aina tulee kausia jolloin en syö paljon mitään ja sitten taas ahmin. Rakastan ja vihaan ruokaa. Olen aina pitänyt itseäni lihavana ja isona. Kavereistanikin olen se läskein. Enkä halua enää olla se. Uskon että laihtuminen parantaa olematonta itsetuntoani ja tekee minusta onnellisemman. Tai ainakin toivon niin.

Päätin aloittaa laihdukseni 9 päivän mehupaastolla 27.06.10. Kirjaan aina tulokset tuohon sivuun, mitkä toivottavasti lähenevät koko ajan  tavoitteitani:D Mitään aikarajaa en ole määrännyt itselleni, tietysti mahdollisimman nopeasti olisi mukava. Olen ostanu luontaistuotekaupasta Biottan mehua, paastoteetä ja kasvisliemikuutioita ja muita tarvikkeita mitä paastoon tarvitaan. Olen ollut kerran ennenkin paastolla. Se yritys tosin jäi hieman lyhyeksi:D

Olen töissä pikaruoka-alalla joten se jos mikä vaikeuttaa laihdutustani. Joudun koko työpäivän haistelemaan ja katselemaan kaikkea ihanaa ja lihottavaa ruokaa. Ehkä se vain kasvattaa selkärankaa, mutta rankka tulee olemaan.

Tällä hetkellä ei ole varaa ostaa minkäänlaista kuntosalikorttia, että liikunnat painottuvat varmasti lenkkeilyyn. Olen aina halunnut "osata" juosta, mutta olen huono siinä ja pelkään näyttävävi typerältä ja läskiltä. Aloitan ihan vain kävelyillä ja teen lihaskuntoa kotona. Olen myös liikunnan suhteen sellaista tyyppiä että kaikki tai ei mitään. Joko harrastan 6 kertaa viikossa liikuntaa tai se jää kokonaan. En osaa tehdä mitään kohtuudella.

Nyt vielä elän huoletonta elämää ja nautin ruuasta. Laihdutus alkaa juhannuksen jälkeen sunnuntaina. Odotan "innolla":D Mittaan vielä tarkkaan uudestaan mitat ja painon lauantaina, mutta tällä hetkellä ne ovat nuo. Toivottavasti eivät ainakaan kasva juhannuksena.

(Minulla on hieman alkukankeutta tämän blogin pitämisen kanssa, ennen kuin löydän kaikki asetukset sun muut:D Monimutkasempaa kuin kuvittelinkaan.)