Paino 65,9kg

Vaik paino on ton verran ni en osaa iloita. On pudottu eilisest vaa joku 400g:( miksen osaa olla tyytyväinen. Mun mehutkin on loppu pian. Pitäis käydä ostaa uusii. En sais käyttää yhtää rahaa mut kai se on nyt pakko sit. Enkä muutenkaa tykkää käydä siel kaupas ku siel on aina se sama nainen ja en tykkää siit tai mietin et mitä se must aattelee "toiki käy ostaa paastomehui koko aja muttei laihdu yhtää" no ei kai se tollee aattele mutten voi olla miettimättä. Tänään kyl on jo heti huono fiilis kaiken suhteen.

Noh huomen käyn ostaa mehut töitte jälkee ja sit meen solariumii jos vaikka piristäis:) En oikee tiiä kui mont mehuu tarvisin. Periaattees 5 pulloo. Mut näide viide päivä aikaa oon juonu vaa 4 pulloo vaik ois pitäny juoda 5. Iha hyvä vaa et rahaa säästyy:p

ILTAPÄIVÄ:

Voi voi mitä menin tekemään. En kestäny enää ja menin syömää teriyaki subin (15cm:stä puolet). Miten hirveeltä tuntuukaan. Mua on mahaan sattunu jo pari päivää ja jostain luin että siihen voi auttaa syöminen. Mutta mutta ois varmaa pitäny syödä jotai kuitupitosta tai semmosta. Onneks en syöny koko 15cm ku mulla tuli maha täytee jo aika äkkii ja heitin loput pois. Jotenki mua ei haittaa se mut sit taas haittaa. Huomen painan varmasti taas 67kg ja kaikki on ollu turhaa. ääääääh. ei voi olla totta. Aion kuitenki jatkaa tätä se 5 päivää vielä, mut jotenki tuntuu nyt ettei tää oo enää oikee paasto ku oon menny sortumaan.

Miten voikaan vaikuttaa toi noi paljo. Oli viel vähä aikaa sitten semmone onnistunu tunne ja et täst tulee jotai. Mut nyt tuntuu et mä vaan en pysty. Mä olen aina ja tulen olemaan läski. Menin eilen vielä sanoo mun siskolle et tää on ihan helppoo tää paastoominen. Ja paskat.Mulla oli kaupungilla shortsit päällää ja hävetti iha hirveesti. Mun mahaki oikee paisu ku söin. Olen LÄSKI. Tekis nii mieli mennä vetää viel lisää ruokaa, ku kerra oon jo sortunu

 

ILTA:

Mä meen kolme viikon pääst kavereide kaa mökille. Sitä enne mun täytyy saada jotai näkyvää aikakaseks. Varsinki ku nää kaikki on nii laihoja. Ja en nää näitä kaverei täs kolme viikon aikaa. Ni haluun et ne yllättyy ku mä oon nii laiha:DD en anna tän pilata mun laihdutusta. Opin etten haluu enää ahmii. En pidä enää ruuast nii pal et haluisin mieluummi syödä. Varsinki ku mul on aiva kauheet vatsakivut ja maha sekasin sen teriyakin jäljiltä. Huome on ne kaverin synttärit ni siel täytyy taas pitää hampaat yhessä:D Jatkan paastoo taas toiset 5 päivää ja toivon et tulokset on yhtä mahtavia. Toivon vaan etten nyt pilannu näit edellisii saavutuksii tänään. En kyl syöny mitää epäterveellsii herkkui mut kumminki. Kumpa huome ei ois paino 67kg:( 66kg menis vielä ja ymmärtäisin. Jännitän huomiseen asti.