Paino 66,3kg VUHUUU!!

HHahah huome voi olla jopa 65 kilon puolel:D oiku tää on ihanaa. Ja täl hetkel on semmone tunne ettei yhtää haittaa vaikkei mitää saakaa syödä. Mieluummin laihdun ja oon kaunis ku syön. Oi on nii ihana fiilis. Illalla mittaan mitat viel jos saisin lisää ilon aihetta:DDD oi tätä. Ja pääsen töitte jälkee rannal taas makoilee ja ruskettuu. Nyt elämä hymyilee:D

ILTA:

En päässykkää rannalle. Tuuli ja oli pilvistä. Nooh vaik huome sitte. Mua vähän harmittaa kun noi mitat ei oo piennetyny paljoo. Tai voinko valittaa mul on lähteny jokasest sentti 4 päivän aikaa. Oikeestaa se on hyvin, mut en tiiä, toivoin enemmä. Ei saa olla liia kärsimätön. Taas kattelin noit kuvia mitä oli juhannuksee otettu ni jestas. Niistä kuvista oikee huomaa kui iso oon. Näytin isolta ja läskiltä et oikee nolotti.

Menin kauppaa mun siskon kaa ja sillonki hävetti, ku oltii molemmat minishortseis. Ja arvata saattaa kummal oli kauhee ahdistus siitä ku siskol on nii kapeet jalat ja mä tuun tämmösee tanttana siinä vieres. Eile mul oli viel hyvä olo kun kuljeskelin shortseis muttei kyl oo enää. Pitää laihtuu enne ku semmosii voin päälle laittaa. Mua ärsyttää  aina kun tunnet olos jotenki hyväks ja ettet näytä kauheet plösölt ni sit aina samal sekunnil joku mallinmitois kävelee ohi minimekossa. On se nii vääri. Siihehän se itsevarmuus lopahtaa aina. Kaiken lisäks mul on aina tämmöne olo ku oon mun siskon kaa.