Nyt on sit julittu tarpeeks(ja syöty) juhannuksena. Arki alkaa. Eka paastopäivä on ollu ihan ok. Ei oo tehny mieli sen suuremmin syödä mitään. Koko ajan on kyllä nälkä ollu. Johtuu siitä etten ole juonu kaikkii mehui. En oo oikee jaksanu juodakkaa mitää vaik nälkä onki. Kai sitä täytyy koht mennä "syömää" päivällinen.

Olin eilen vähän grillailemassa ja tuli siinä muutama kaljaki juotuu. Vaik aamul ei ollukkaa krapulaa ni kyl teki mieli jotai rasvasta ja epäterveellistä. Vielä ku töissä on just tämmösii ruokii ni oli harmitti ku ei voinu mitää ottaa. Mut hyvä etten ottanu:D

Toinen päivä oli kyl viime paastossaki aika vaikee, mut nyt mulla on suuri motivaatio tähä hommaa ni uskon et huominenki menee kunnialla. Kaikista eniten mua ällöttää noi vihannesmehut (tomaatti ja porkkana), ku ne on nii pahoi etten haluis niihi ollenkaa koskee. Vaik porkkana ja tomaatti on hyvii iha sellasenaa ni mehuiks ne ei sovi, yök:p. Mut pakko se on et saa kaikki tarvittavat aineet. Ostin ananaksen makusta mehuu. Sitä en ookaa enne maistanu. Luulisin et on hyvää.

Voiko olla mahdollista et paasto aiheuttaa heti päänsärkyy? Viime paaston ajan mul oli koko ajan pää kipee ja tänään alko heti. Mut eihä se voi noi mennä? Meinasin et tänää voi olla kyl pientä krapulaa mut toivottavast ei oo huomen. Ei ois kivaa jos koko 9 päivän ajan särkis päätä. Päänsärky on ärsyttävää, kun ei pysty keskittyy mihinkää.

Oon nii kärsimätön. Nyt jo ootan et mun vartalo muuttu ku salamaniskusta paaston jälkee täydelliseks ja laihaks.Vaik nii ei tuu käymää. Tarvii vielä paaston jälkee syödä vähän ja terveellisest jotta se paino pysyis ja pienenis koko aja. Mun yks tavoitteist olla samankokonen ku mun sisko tai laihempiki. Sil on nii hyvä itsetunto ja se puhuu aina kui laiha on. Ärsyttää kans ku se aina ku ollaa shoppailemas ni sanoo "ettei toi sovi sun vartalolle" ja tommost mist tulee ilmi mun paino et oon isompi ku se. Mun mielest se ei ees oo mitenkää erityisen laiha. Sil on aika iso maha ja se on normaalipainonen. Ja se on sanonu monta kertaa etten ikinä tuu olee samanpainonen ku se. Nyt ihan varmasti näytän sille että voi olla. Ja aion olla laihempi. Miten ihmisellä voi aina iskee se into, odotus ja toivo laihdutuksee. Vaikka mäkin oon laihduttanu jo monta vuotta pääsemättä mihinkään, ni luulis et olisin antanu jo periks.