Paino 67,2kg

Jos tää päivä menee kunnialla, huomenna voin olla 66kg puolella. Sitten kyllä vedän semmoset voitontanssit:D En oo pitkää aikaa painanu nii vähä. Aamulla oli tosi heikko olo ja oikee pyörrytti. Sitten join mehuu ni huono-olo meni ohi:D Ja nyt on tosi mukava ja pirtee olo eikä yhtää nälkä. Ihanaa. Tänään haluun käydä rannalla ja lenkillä.

Nyt on kiva mennä rannalle kun vatsa ei pömpötä, vaan on aika littee:D Nyt oon kyl päättäny et on pakko juoda lähes kaikki noi mehut ja kasvisliemet, ettei taas tuu sitä hirveetä nälkää ja heikotusta. Luulen et olo paranee huomattavasti eikä enää tuu näitä kauheita oloja ainakaa siitä johtuen et oon juonu liia vähä.

ILTA:

Joo o kyl on ollu parempi olo kun on juonu noi melkee kaikki mehut ja liemet. EI oo nii nälkäkää. Tänään kävin kattoo kun kaveri teki ruokaa: kanaa ja riisii:p namnam. Oli pakko lähtee pois enne ku se oli valmista muuten olisin varmaa maistanu:D Muuten on ollu kyl melko helppo päivä. Oon ollu koko päivä rannal ja siinä ku itteensä kattelee bikineis ni ei pal tee mieli syödä. Aion ruskettuu kunnol nyt ku on luvattu hyvää säätä koko viikoks. Joka päivä rannal ni thinspaa kivast muutenki kattoo joitai täydellisyyksii ja omaa mahaa. Tänää huomasin aivan ihanan jutun. Oon oikeesti laihtunu. Mun minishortsit, mitkä on ollu mulle aika tiukat ni nyt ne on aikast löysät ja "pyörii" mun päällä:D Mä haluun oikeesti nyt olla huomenna siel 66kg puolella, muute ei oo yhtää kivaa.

Jestas huomen on jo neljäs päivä. Tuntuu et menee kauhee nopeesti, vaik onha täs viel yli puolet jäljel. Hitaasti mutta varmasti. Oon alkanu kiinnostuu kasvisruokavaliost. Täytyy perehtyy vähä enemmä sit ku tää mun paasto loppuu jos vaikka jättäis lihan pois kokonaa tai ainaki vähentäis. Tofu on meinaa vaik kui hyvää. En tajuu kui oon jättäny sen pois nyt, ku enne söin sitä aika paljonki:D